FANDOM

Yubelluna to królowa Risera i najsilniejsza członkini jego parostwa, znana również jako Królowa Eksplozji.

Historia Edytuj

Niewiele wiadomo o jej przeszłości, poza tym, że w pewnym momencie została odrodzona jako diabeł i dołączyła do parostwa Risera jako Królowa.

Fabuła Edytuj

Przebudzenie Czerwonego Cesarskiego Smoka Edytuj

Yubelluna pojawia się w tomie 2 podczas spotkania Klubu Okultystycznego z Riserem i jego parostwem. Podczas Królewskiej Gry pomiędzy Riserem i Rias Gremory, została wysłana na linię frontu przez Risera po tym, jak Issei Hyoudou, Koneko Toujou i Akeno Himejima pokonali Xuelan, Mirę, Ile i Nel. Pokonała ona Koneko oraz Isseia, gdy byli nieostrożni. Następnie walczyła z Akeno w walce jeden na jednego i wygrała (choć z wykorzystaniem Łez Feniksa). Następnie Yubelluna pokonał Yuuto Kibę, po tym jak Yuuto i Issei z powodzeniem pokonali wszystkich pozostałych członków parostwa Risera, z wyjątkiem Ravel Feneks, po czym wróciła do boku swojego mistrza. Gdy Issei pojawił się podczas walki Rias i Risera, Yubelluna zaproponowała, że pojmie Isseia i Asie, ale została zatrzymana przez Risera, który chciał osobiście się wszystkim zająć.