FANDOM

Przestałem być człowiekiem! – drugi odcinek pierwszego sezonu anime High School DxD. Swoją premierę miał 13 stycznia 2012 roku.

Streszczenie Edytuj

Zaczyna się w pokoju głównego bohatera Isseia Hyouduo gdy stara się ukryć nagą Rias Gremory przed swoją matką. Jego nowa Pani Rias została z nim na noc by mogła go wyleczyć z ran odniesionych poprzedniej nocy w walce przeciwko Upadłemu Aniołowi. W następnej scenie Rias mówi Issei'owi że przyśle mu wiadomość po czym odchodzi. Jak powiedziała tak zrobiła, tuż przed następną lekcją do naszego nowego demona podchodzi znienawidzony przez niego uczeń z o rok starszej klasy 3b Kiba Yuuto który zaprowadza go do budynku Klubu Okultystycznego gdzie zostało zwołane zebranie. Po zgromadzeniu się wszystkich członków klubu, Rias jako przewodnicząca przedstawiła Issei'owi Akeno Himejimę i Koneko Toujou, dwie dziewczyny, które wcześniej pomogły Rias uratować Isseia. Oddając się ponownie, Rias wyjaśnia Isseiemu o Wielkiej Wojnie pomiędzy trzema frakcjami złożonymi z aniołów, upadłych aniołów i diabłów. Ujawnia także, że Yuuma, którą kiedyś spotykał, była Upadłym Aniołem, który został wysłany, by go zabić, gdy ponownie wprowadziła Isseia do swojego klanu wraz z członkami jej drużyny.

Po pomyślnym ukończeniu dystrybucji broszur, które zostały mu dane przez Rias, Issei ma szansę odwiedzić klienta Koneko, ponieważ prośba klienta nakładała się na jej harmonogram. Jednak w drodze powrotnej do domu po nawiązaniu współpracy z klientem, Issei zostaje skonfrontowany z innym Upadłą Anielicą, Kalawarner, ale był w stanie odeprzeć ją po tym, jak zyskał umiejętność wykorzystania mocy swojego Boskiego Daru. Epizod kończy się, gdy Issei wpada na zakonnicę o imieniu Asia Argento, którą powala ją w drodze do szkoły następnego dnia.

Postacie Edytuj

Diabły Upadłe Anioły Ludzie
Odcinki anime High School DxD
Sezon 1 1234567891011121314
Sezon 2 12345678910111213
Sezon 3 12345678910111213
Sezon 4 0123456789101112