High School DxD Wiki
Advertisement

Królewska Gra (レーティングゲーム Rētingu Gēmu) to rodzaj meczu który staczają między sobą diabły i ich parostwa. Pod wieloma względami przypomina on partię szachów. Począwszy od tomu 22, jest teraz Światowy Turniej Królewskiej Gry zwany "Pucharem Azazela"; nazwany na cześć Azazela, w którym mogą uczestniczyć wszystkie mitologie.

Opis

Królewska Gra została stworzona po stworzeniu Diabelskiego Pionka przez Ajukę Belzebuba. Gra służy do mierzenia siły Diabła, która będzie odzwierciedlać ich pozycję społeczną w Zaświatach. Tak naprawdę gra jest tak sławna, że rankingi Top 10 są uważane za bohaterów diabłów. W tomie 10 Yuuto wspomniał, że ranking Top 5 uważa się za niemożliwy do pokonania, przy czym wszystkie 5 utrzymywały swoją pozycję przez długi czas, szczególnie 3. miejsce w rankingu Bedeze Abaddon, 2. miejsce Royguna Belphegora i 1. miejsce Diehauser Belial. Mówi się, że cała trójka jest diabłami klasy ostatecznej wśród diabłów najwyższej klasy i mają moc równą obecnym szatanom, dopóki nie zostało ujawnione, że Roygun i Bedeze użyli Pionka Króla do wzmocnienia swojej mocy, co pozostawia jedynie Diehausera.

Advertisement