High School DxD Wiki
Advertisement

Ludzie (人間, Ningen) nie są gatunkiem, na których seria High School DxD szczególnie się koncentruje, ale odgrywają ważną rolę w systemie rankingowym diabłów.

Opis

Głównie zamieszkujący świat ludzki, ludzie są najpospolitszym gatunkiem z największą populacją w serii. Po tym, jak Wielka Wojna wyczerpała wszystkie Trzy Frakcje, Aniołowie, Upadłe Anioły i Diabły wszyscy musieli polegać na ludziach, aby kontynuować swoje pokolenie.

Frakcja Bohaterów Brygady Chaosu składa się z ludzi, którzy są potomkami bohaterów, a każdy z nich ma albo Boskie Dary, Longinusy, Święty Miecz lub Demoniczny Miecz albo dowolną kombinację tych trzech.

Są też magowie, ludzie, którzy nauczyli się magii z innych religii lub frakcji. Mówi się, że obecny system magiczny używany przez ludzi został opracowany przez Merlina, legendarnego czarodzieja z legend arturiańskich. Jedynymi nazwanymi magami w serii są Georg, Le Fay Pendragon i Walburga. Brygada Chaosu ma wielu magów, którzy służą im, jak to pokazano w tomie 4, kiedy próbowali zamordować przedstawicieli trzech frakcji. W tomie 12 ujawniono, że Brygada Chaosu ma frakcję magów o nazwie Nilrem.

Są też ludzie, którzy zostali sztucznie stworzeni do pewnych celów. "Sigurd Institution" to grupa, która próbowała stworzyć "prawdziwego potomka Sigurda" i odniosła sukces w tworzeniu Zygfryda.

Advertisement