High School DxD Wiki
Advertisement

Ajuka Belzebub, dawniej znany jako Ajuka Astaroth to jest aktualnym przywódcą Zaświatów i jedynym Szatanem ocalały po wydarzeniach z 666. Jest Głównym Doradcą Departamentu Technologii i twórcą systemu Diabelskiego Pionka oraz Królewskiej Gry.

Wygląd

Ajuka jest urzekająco pięknym i atrakcyjnym młodym mężczyzną, który wygląda jakby był we wczesnych dwudziestych latach, z jasnoniebieskimi oczami i zielonymi włosami, które są zaczesane do tyłu. Ma wokół siebie tajemniczą aurę, która, jak twierdzi, sprawia, że wydaje się bardziej diabelski.

Osobowość

Ajuka jest rzadką osobą wśród diabłów, którzy "tworzą". Woli tworzyć nowe rzeczy i twierdzić, że jest to jedno z jego hobby. Jednak Ajuka nie dba o rolę Szatana, koncentrując się bardziej na swoim hobby niż na swojej pracy, a także ma łatwą naturę, jak jego współbracia. Mimo to Ajuka nie jest nieodpowiedzialny i spełni swoją rolę szatana, gdy będzie to wymagać tego sytuacja, udowodnił to, kiedy zabił diabły z Frakcji Starych Maou i stworzył metodę, by pokonać Bandrochłapów i Dziaberlaka, aby chronić Zaświaty.

Jest również spokojny, ma poczucie humoru wobec swoich wrogów, szczególnie względem strony frakcji Starych Maou, jak to nazwał "chwali" wszelką dyskryminację i krytykuje to, że diabły ze starej frakcji rzucają się na niego i ma tendencję do drwienia z wrogów, jeśli uważa ich za bezwartościowych.

Ajuka wysoko ceni przyjaźń z Sirzechsem. Według niego każdy, kto stanie się wrogiem Sirzechsa, stanie się także jego wrogiem. Zwrócił się nawet do Sziwy, niezmiernie potężnego Boga, by nie przeszkadzał Sirzechsowi. Nadal jest miłym i troskliwym człowiekiem, ponieważ pomaga Isseiowi i drużynie Gremory w rozwiązywaniu różnych problemów.

Historia

Ajuka urodził się w klanie Astaroth. W latach młodości spotkał Sirzechsa, który stał się jego przyjacielem, a zarazem rywalem. Podobnie jak Sirzechs, był także asem frakcji Anty-Maou i stał się szatanem po tym, jak zakończył się konflikt pomiędzy frakcją Starych Maou a frakcja Anty-Maou. Jakiś czas po tym, jak został szatanem, Ajuka stworzył system Diabelskiego Pionka, aby pomóc powiększyć liczbę diabłów, co ostatecznie doprowadziło do stworzenia Królewskiej Gry.

Fabuła

Narodziny Czerwonego Biuściastego Smoka

Po raz pierwszy pojawia się w tomie 5 wraz z innymi szatanami podczas ceremonii otwarcia zgromadzenia Młodych Diabłów, mimo że cały czas milczał.

Advertisement